SZOLGÁLTATÁSOK
MEGSEMMISÍTÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
ADATHORDOZÓ MEGSEMMISÍTÉS BIZTONSÁGOSAN, AZ ÖN IGÉNYEI SZERINT
Megsemmisítési szolgáltatásunk egyszerű, gyors, teljeskörű és környezetkímélő megoldást kínál a folyamatosan, időszakosan vagy alkalmanként keletkező feleslegessé vált papír alapú és digitális adathordozók megsemmisítésére. Mind a szállítás, mind a megsemmisítés során kiemelt figyelmet fordítunk az adatvédelemre, hogy bizalmas céges információk harmadik fél kezébe ne kerülhessenek.
A megsemmisítést üzemünkben nagy teljesítményű daráló géppel végezzük a DIN 66399 szabványnak megfelelően, mely során a keletkezett zúzalékból az adathordozók információtartalma nem reprodukálható. Ezen technológiának köszönhetően igény szerinti méretű, akár por állagú papírzúzalék is előállítható. A képződött végterméket újrahasznosítjuk.
A megsemmisítés teljes folyamata az elszállítástól a megsemmisítésig dokumentált, és a megsemmisítésről minden esetben megsemmisítési jegyzőkönyvet állítunk ki.
ADATHORDOZÓK FOLYAMATOS GYŰJTÉSE – RENDSZERES ELSZÁLLÍTÁSSAL
Rendszeres begyűjtési szolgáltatásunkkal az irodájában, vagy telephelyén folyamatosan keletkező, feleslegessé váló papír alapú és optikai adathordozók rendezett kezelésére kínálunk átfogó megoldást.
A megsemmisítendő adathordozók gyűjtésére kifejezetten e célt szolgáló nagy teherbírású, ergonomikus karton konténereket helyezünk ki a megbízó ingatlanában, melyek modern megjelenésüknek köszönhetően jól illeszkednek az irodai környezetbe. Bizalmas iratok gyűjtésénél a konténerek plombával zárhatóak.
Nagyobb mennyiség esetén zsákokat is rendelkezésre bocsátunk, szükség szerint pedig a csomagolásban is tudunk segíteni.
A konténerek begyűjtését, cseréjét a megbízó által meghatározott rendszerességgel vagy alkalomszerűen végezzük az irodai tevékenység megzavarása nélkül.
EGYSZERI, NAGY TÖMEGŰ MEGSEMMISÍTÉS
Költözés vagy a lejárt őrzési idejű iratok selejtezése során keletkező nagyobb mennyiségű iratanyag, egyéb adathordozó esetén ajánljuk egyszeri megsemmisítési szolgáltatásunkat. A szállítás előkészítéséhez igény szerint – külön díjazás ellenében – csomagolóanyagot (zsákot, dobozt), illetve munkaerőt is tudunk biztosítani.
Amennyiben szeretné megkönnyíteni vállalata életét, és az iratok selejtezését, rendezését szakszerű módon elvégezni, kérje professzionális iratkezelési szolgáltatásunkat (bővebben a Szolgáltatások – Iratkezelési szolgáltatások menüpont alatt).
ÍRJON NEKÜNK!
TERMÉKEK
ADATHORDOZÓK GYŰJTÉSE KÖRNYEZETTUDATOSAN
KONTÉNER
Egy modern megjelenésű, ergonomikus kivitelű, a legtöbb irodai környezethez jól illeszkedő tartós, nagy teherbírású karton konténer 50 cm x 50 cm x 80 cm méretű doboz, a tetején nyílással. A belehelyezett adathordozótól függően 45 kg hulladék gyűjtésére alkalmas. Lapra szerelten szállítjuk és igény esetén díjmentesen összeszereljük. Szükség szerint (3 db) plombával zárható, amely bizalmas iratok gyűjtése esetén különösen javasolt.
Megsemmisítő konténer kihelyezését a vállalatok iratkezelési tevékenységének kiegészítéseként, a folyamatosan képződő, feleslegessé vált papír vagy egyéb adathordozók gyűjtésére ajánljuk. A más-más típusú adathordozókat külön konténerben javasoljuk gyűjteni.
ZSÁK
Költözés vagy selejtezés esetén, amikor egyszerre nagy mennyiségű feleslegessé vált papírhulladék, vagy adathordozó halmozódik fel, a legpraktikusabb és legköltséghatékonyabb megoldás a zsákos gyűjtés, amelyhez nagy teherbírású (50 kg), három rétegűpapírból készült, strapabíró nátron zsákot ajánlunk.
PLOMBA
A konténerek plombával zárhatóak, hogy a feleslegessé vált adathordozókat biztonságosan, illetéktelenektől védve gyűjthessék ügyfeleink. Minden konténerre három plombát kell elhelyezni. Felhelyezésük egyszerű, de roncsolásmentesen nem távolíthatóak el.