SZOLGÁLTATÁSOK

MEGSEMMISÍTÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

ADATHORDOZÓ MEGSEMMISÍTÉS BIZTONSÁGOSAN, AZ ÖN IGÉNYEI SZERINT

Megsemmisítési szolgáltatásunk egyszerű, gyors, teljeskörű és környezetkímélő megoldást kínál a folyamatosan, időszakosan vagy alkalmanként keletkező feleslegessé vált papír alapú és digitális adathordozók megsemmisítésére. Mind a szállítás, mind a megsemmisítés során kiemelt figyelmet fordítunk az adatvédelemre, hogy bizalmas céges információk harmadik fél kezébe ne kerülhessenek.

A megsemmisítést üzemünkben nagy teljesítményű daráló géppel végezzük a DIN 66399 szabványnak megfelelően, mely során a keletkezett zúzalékból az adathordozók információtartalma nem reprodukálható. Ezen technológiának köszönhetően igény szerinti méretű, akár por állagú papírzúzalék is előállítható. A képződött végterméket újrahasznosítjuk.

A megsemmisítés teljes folyamata az elszállítástól a megsemmisítésig dokumentált, és a megsemmisítésről minden esetben megsemmisítési jegyzőkönyvet állítunk ki.

ADATHORDOZÓK FOLYAMATOS GYŰJTÉSE – RENDSZERES ELSZÁLLÍTÁSSAL

Rendszeres begyűjtési szolgáltatásunkkal az irodájában, vagy telephelyén folyamatosan keletkező, feleslegessé váló papír alapú és optikai adathordozók rendezett kezelésére kínálunk átfogó megoldást.

A megsemmisítendő adathordozók gyűjtésére kifejezetten e célt szolgáló nagy teherbírású, ergonomikus karton konténereket helyezünk ki a megbízó ingatlanában, melyek modern megjelenésüknek köszönhetően jól illeszkednek az irodai környezetbe. Bizalmas iratok gyűjtésénél a konténerek plombával zárhatóak.

Nagyobb mennyiség esetén zsákokat is rendelkezésre bocsátunk, szükség szerint pedig a csomagolásban is tudunk segíteni.

A konténerek begyűjtését, cseréjét a megbízó által meghatározott rendszerességgel vagy alkalomszerűen végezzük az irodai tevékenység megzavarása nélkül.

EGYSZERI, NAGY TÖMEGŰ MEGSEMMISÍTÉS

Költözés vagy a lejárt őrzési idejű iratok selejtezése során keletkező nagyobb mennyiségű iratanyag, egyéb adathordozó esetén ajánljuk egyszeri megsemmisítési szolgáltatásunkat. A szállítás előkészítéséhez igény szerint – külön díjazás ellenében – csomagolóanyagot (zsákot, dobozt), illetve munkaerőt is tudunk biztosítani.

Amennyiben szeretné megkönnyíteni vállalata életét, és az iratok selejtezését, rendezését szakszerű módon elvégezni, kérje professzionális iratkezelési szolgáltatásunkat (bővebben a Szolgáltatások – Iratkezelési szolgáltatások menüpont alatt).

ÍRJON NEKÜNK!

TERMÉKEK

ADATHORDOZÓK GYŰJTÉSE KÖRNYEZETTUDATOSAN

Gyűjtőeszközeink a folyamatosan, vagy alkalomszerűen képződő – akár nagy mennyiségű – selejtezett, feleslegessé vált papíralapú vagy egyéb adathordozók gyűjtését teszik lehetővé.

KONTÉNER

Egy modern megjelenésű, ergonomikus kivitelű, a legtöbb irodai környezethez jól illeszkedő tartós, nagy teherbírású karton konténer 50 cm x 50 cm x 80 cm méretű doboz, a tetején nyílással. A belehelyezett adathordozótól függően 60-70 kg hulladék gyűjtésére alkalmas. Lapra szerelten szállítjuk és igény esetén díjmentesen összeszereljük. Szükség szerint (3 db) plombával zárható, amely bizalmas iratok gyűjtése esetén különösen javasolt.

Megsemmisítő konténer kihelyezését a vállalatok iratkezelési tevékenységének kiegészítéseként, a folyamatosan képződő, feleslegessé vált papír vagy egyéb adathordozók gyűjtésére ajánljuk. A más-más típusú adathordozókat külön konténerben javasoljuk gyűjteni.

ZSÁK

Költözés vagy selejtezés esetén, amikor egyszerre nagy mennyiségű feleslegessé vált papírhulladék, vagy adathordozó halmozódik fel, a legpraktikusabb és legköltséghatékonyabb megoldás a zsákos gyűjtés, amelyhez nagy teherbírású (50 kg), három rétegűpapírból készült, strapabíró nátron zsákot ajánlunk.

PLOMBA

A konténerek plombával zárhatóak, hogy a feleslegessé vált adathordozókat biztonságosan, illetéktelenektől védve gyűjthessék ügyfeleink. Minden konténerre három plombát kell elhelyezni. Felhelyezésük egyszerű, de roncsolásmentesen nem távolíthatóak el.